Kami Syarikat No pendaftaran Perniagaan AS 0274020-X, SMART GOAL ENT, merupakan syarikat berdaftar menawarkan perkhidmatan jualan online barangan terpilih dan terbaik dengan harga hebat. Terima kasih atas kunjungan anda, kami sedia memberikan khidmat terbaik untuk kepuasan pelanggan. . Terima kasih
 

Baja Daxin Organik Turbo Putih Grade A Murah Untuk Rawat Tanah




 Baja Turbo Putih dicipta khas untuk merawat tanah

Bahan-bahan berkualiti terpilih di cipta khas untuk kepuasan penggunaan jangka panjang.
Bahan utama terdiri dari "DOLOMITE" berkualiti tinggi yang terjadi ketika kejadian gunung berapi Ianya sejenis tanah kapur dari gunung berapi 300x cepat serap



FUNGSI BAJA DAXIN ORGANIK TURBO PUTIH 
  • Merawat dan mengurangkan keasidan  tanah(pH).
  • Membekalkan nutrien tumbuhan.
  • Membaiki agregat tanah.
  • Ketersediaan nutrien(reuse).
  • Membolehkan struktur akar lebih banyak dan panjang
Memperbaiki struktur kimia tanah dan pH tanah agar sesuai untuk perladangan. Nilai pH terlalu rendah akan menyebabkan pembebasan ion ferum dan ion aluminium.


TESTIMONI




Baja daxin organik turbo putih dicuba pada tanaman padi dan didapati akarnya lebih subur, banyak, panjang serta batang padi juga lebih besar dan tegap. Ini akan membantu pokok padi dari rebah ketika angin kuat atau buah yang terlalu berat.


Baja daxin organik turbo putih dicuba pada pokok mempelam dan hanya dalam 2 minggu di dapati daun baru keluar dan ianya lebih besar dari daun-daun sebelumnya.
Tebu pada usia 5 bulan tumbuh subur hasil dari penggunaan baja organik daxin turbo putih



  • Baja daxin organik turbo putih  sangat sesuai digunakan untuk kelapa sawit dan sebarang pohon tanaman seperti sayur sayuran, dusun, semaian dan apa saja tanaman.


Kepada yang ingin mencuba anda boleh mulakan dengan pek kecil seperti 1kg, 2kg atau atas permintaan keperluan anda. 
HUBUNGI

012 5203632 WhatApps, WeChat, SMS, Call